مقالات

طلا و جواهر پرنس

lazy زرآوا فروشگاه اینترنتی و گالری طلا و جواهرات زرآوا

جواهرات از دیرباز تا کنون بسیار محبوب بوده اند و امروزه نه تنها از محبوبیت آن ها کم نشده بلکه با نوآوری و خلاقیت در طراحی و تولید طرح های مختلف، محبوبیت آن ها بیش از پیش شده است. طراحان خلاق با هنجارشکنی و سنت شکنی ها توانسته اند جواهراتی خاص و منحصر به فرد برای تمامی گروه های سنی طراحی کرده و محبوبیت این زیورآلات را افزایش دهند.

همانطور که می دانید جواهر عبارت است از طلایی که در طراحی آن از سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی استفاده می شود.

اگر علاقه مند به طلا و جواهر باشید حتماً در طرح ها دیده اید که اکثر زیورآلات به رنگ های زرد یا سفید بوده و نگین ها و سنگ ها به کار برده شده در آن ها نیز تراش های دایره ای دارند. بیش از ۹۵ درصد این الماس ها و سنگ هایی که در جواهرات به کار برده می شوند سفید رنگ هستند.

طلا و جواهر پرنس 21 زرآوا فروشگاه اینترنتی و گالری طلا و جواهرات زرآوا

اما در مدل پرنس سنت شکنی شده و از تراش های مربعی با رنگ هایی غیرمعمول استفاده شده است. به جواهراتی که دارای سنگ هایی با تراش مربعی هستند پرنس گفته می شود. جواهرات پرنس هم برای خانم ها و هم برای آقایان کاربرد دارند. این طرح توانسته طرفداران فراوانی به خود جلب کند.

تاکتیک کنتراست رنگی در اکثر جواهرات پرنس رعایت می شود و همین موضوع است که زیبایی این طرح را دو چندان می کند. جواهرات پرنس جلوه ای خاص و متفاوت دارند بنابراین اگر می خواهید منحصر به فرد باشید و بدرخشید این طرح بهترین گزینه برای شما است.

لازم به ذکر است که استفاده از جواهرات پرنس رده ی سنی خاصی ندارد و تمامی افراد جوان، میانسال و حتی سالخورده می توانند از این طرح استفاده کنند.

الماس تراش پرنس

نوعی الماس با تراش مربع شکل است که استفاده از آن در حلقه های نامزدی بسیار رایج بوده و طرفداران فراوانی نیز دارد. این نوع حلقه ها فوق العاده محبوب هستند.

به طور کلی زیبایی، درخشندگی، کمیاب بودن و دوام و ماندگاری بالای سنگ های قیمتی و نیمه قمیتی اهمیت فراوانی دارد به عبارت دیگر ارزش این سنگ ها با موارد ذکر شده سنجیده می شود. در جواهرات پرنس از انواع مختلف سنگ ها با رنگ هایی خاص و متفاوت استفاده می شود. تراش مربعی جلوه ای خاص به این جواهرات داده و رنگ های غیرمعمول باعث منحصر به فرد و خاص بودن آن ها می شود.

برلیان معمولاً دارای درخشش و دوام بالاتری است همچنین مقدار آن زیاد بوده و تقاضا نیز برای آن بیشتر از سایر سنگ های قیمتی است. اگر می خواهید در مهمانی ها و مجالس بدرخشید و ظاهری خاص و مدرن داشته باشید خرید جواهرات طرح پرنس بهترین انتخاب برای شما است.

یکی از مشکلات رایج در جواهرات این است که سنگ های آن ها پس از مدتی افتاده و زیبایی جواهر از بین می رود اما سنگ هایی که در طرح پرنس به کار برده می شوند به دلیل اینکه در بخش داخلی جایگذاری شده اند امکان افتادن آن ها وجود نداشته و یا بسیار کم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *