مقالات

طلا و جواهر پارسیس

lazy زرآوا فروشگاه اینترنتی و گالری طلا و جواهرات زرآوا

طلا و جواهر همیشه محبوب بوده و طرفداران زیادی داشته اند. استخراج و تولید طلا نیازمند دانش فنی در این زمینه بوده و پروتکل ها و مراحل مختلفی را می طلبد.

یکی از مجموعه شرکت های گروه صنعتی معدنی زرمهر مارلیک شرکت دانش بنیان سنگ زرمهر می باشد. گروه صنعتی معدنی زرمهر اولین واحد در بخش خصوصی تولید طلا و نقره در ایران می باشد. این گروه صنعتی از معادن ایران طلا و نقره استخراج و تولید کرده و همانطور که گفته شد اولین واحد بخش خصوصی در این زمینه است.

در سال ۱۳۸۴ شرکت سنگ زرمهر پروسه ای در جهت تولید، فرآوری، استحصال و پالایش کنسانتره های فلزی و فلزات گران بها با هدف پژوهش و تحقیق آغاز کرد. این شرکت سال ها مطالعه، پژوهش و تحقیق در زمینه های ذکر شده انجام داده و توانست پالایشگاه فلزات گرانبها را راه اندازی نماید.

طلا و جواهر پارسیس 3 زرآوا فروشگاه اینترنتی و گالری طلا و جواهرات زرآوا

کمپانی پارسیس پس از تحقیق و پژوهش های مختلف و سال ها فعالیت در این زمینه بالاخره موفق به تولید شمش طلا و نقره ی خالص طبق استانداردهای جهانی شد. در سال ۱۳۹۳ کارخانه ی تخصصی تولید شمش های طلا و نقره توسط این گروه تأسیس شد.

تأسیس کارخانه ی مذکور پس از بررسی ها و تحقیق های جامع در مورد بازارهای بین المللی و داخلی انجام شد. تأمین ماشین آلات به منظور تولید در بالاترین سطح کیفی بین المللی با همکاری چند شرکت از ایتالیا، سوئیس و آلمان صورت گرفت.

ابتدا تولید آزمایشی انجام شد و سپس واحد کنترل کیفی این تولیدات را بر مبنای رعایت پارامترهای ایزو ۱۵۰۹۳:۲۰۰۸ تأیید کرد. مجوزهای لازم از بانک مرکزی، وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران گرفته شد.

پس از آن بسته بندی های امنیتی به منظور عرضه در ایران و سایر کشورها دریافت شد. تمامی محصولاتی که توسط این شرکت به ثبت بین المللی رسیده و تولید وعرضه شده اند تحت نام و نشان تجاری «پارسیس» می باشند.

محصولات شرکت پارسیس

محصولات تولیدی شرکت پارسیس عبارتند از:

  • شمش های خالص طلا با عیار ۹۹۵ و ۹۹۹ در وزن های یک گرم تا یک کیلوگرم
  • شمش های خالص نقره با عیار ۹۹۵ و ۹۹۹ در وزن های یک گرم تا یک کیلوگرم
  • انواع پودرهای ۹۹۹ عیار نقره
  • انواع پودرهای ۹۹۹ عیار گرانول
  • ورق هایی با ابعاد و ضخامت های مختلف از آلیاژ طلا
  • ورق هایی با ابعاد و ضخامت های مختلف از آلیاژ نقره
  • فرآوری کاسنگ های حاوی طلا و نقره
  • بازیابی کاسنگ های حاوی طلا و نقره

طلا و جواهر پارسیس 2 زرآوا فروشگاه اینترنتی و گالری طلا و جواهرات زرآوا

پارسیس توانست با گواهی تأیید صلاحیت پیمانکاری از معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور دانش فنی مشاوره را ارائه کرده و کارخانجات مختلف فرآوری معدنی طلا و نقره تأسیس نماید.

پارسیس در سال ۱۳۸۴ توانست کارخانجات خالص سازی فلزات گرانبها را راه اندازی نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *