مقالات

طلا و جواهر را چگونه در اینستاگرام به فروش برسانیم؟

lazy زرآوا فروشگاه اینترنتی و گالری طلا و جواهرات زرآوا

نحوه تبلیغات در اینستاگرام

اگر صاحب شغل هستید حتما در اینستاگرام کسب و کار خود را تبلیغ کنید، زیرا امروزه اینستاگرام یکی از پر بازدیدترین و فعال ترین رسانه های مجازی دنیا برای نشان دادن محصولات و اجناس تولیدی صاحبان کسب و کار به شمار میرود.
اینستاگرام بیش از یک میلیارد کاربر در سراسر دنیا دارد و بعد از فیسبوک دومین شبکه مجازی محبوب جهان به حساب می آید.
هر لحظه که تبلیغ در این رسانه را به تاخیر بیندازید این شما هستید که ضرر می کنید و از کسانی که زودتر از شما به فکر تیلیغات در اینستاگرام افتادند، عقب می مانید.
این را بدانید برای تبلیغات در اینستاگرام باید با هوش باشید و به گونه ای هزینه کنید که سرمایه شما دوباره به خودتان باز گردد.در این مورد نکاتی وجود دارد که باید به آن عمل کنید.

پیشنهاد ما به شما این است که در پیجی تبلیغات کنید که هم راستا و هم سو با فعالیت شما باشد. به عنوان مثال اگر در زمینه طلا و جواهر فعالیت میکنید بهتر است پیجی را برای تبلیغات انتخاب کنید که در زمینه طلا و جواهر فعالیت میکند زیرا تمام فالوورها و بازدید کننده های آن پیج به طلا و جواهر علاقه دارند که آن صفحه را دنبال میکنند. در این صورت درصد کسانی که از محصولات شما دیدن میکنند بسیار زیاد است و فروش شما به صورت چشمگیر افزایش می یابد.
برای کسب و کار خودتان صفحه یا پیج تخصصی بسازید
همانطور که در مطلب بالا گفته شد، شما میتوانید در صفحه های پر بازدید و مربوط به شغل خود تبلیغ انجام دهید و نتیجه حیرت آور آن را مشاهده کنید. حالا میخواهیم پیشنهاد دیگری به شما بدهیم که برای کسب و کارتان صفحه اختصاصی داشته باشید و آن را رشد دهید تا بازدیدکنندگان و فالوورهایتان یا به عبارتی مشتریانتان افزایش یابد.
اگر برای ساختن صفحه شخصی در اینستاگرام مهارت ندارید از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید تا صفحه ی شما را پیشرفت دهد و مطالب و عکس محصولات شما را در پیجتان قرار دهد تا بتوانید مشتریان و بازدیدکنندگان زیادی را جذب کنید.

طلا و جواهر را چگونه در اینستاگرام به فروش برسانیم؟

عکس های محصولات طلا و جواهر را چگونه در اینستاگرام به فروش برسانیم 2 زرآوا فروشگاه اینترنتی و گالری طلا و جواهرات زرآوا

چون اینستاگرام یک شبکه بصری یا به عبارتی دیداری است و شما فقط می توانید عکس ها و فیلم های مربوط به محصولات یک کسب و کار را در آن مشاهده کنید پس عکس های طلا و جواهرات شما نیز برای جلب توجه مشتریان بسیار مهم می باشد.
کیفیت تصاویر
گرفتن عکس های حرفه ای یک حرکت عاقلانه برای شغل طلا و جواهرات است. مطمئن شوید که تصاویر طلا و جواهرات، وضوح،روشنایی و فوکوس خوبی داشته باشند.
اگر محل عکس برداری محصولات، بیش از حد روشن است از یک light box استفاده کنید زیرا با استفاده از آن درخشش ظاهری در عکس ها پراکنده می شود و با این کار تصاویر از کیفیت بیشتری برخوردار می شوند.
استفاده از پس زمینه های ظریف
برای پس زمینه های عکس ها از رنگ های خنثی استفاده کنید تا توجه مشتریان از جواهرات منحرف نگردد.اگر پس زمینه مناسبی پیدا نکردید، از کاغذ سفید ساده برای پس زمنه عکس ها استفاده کنید.
سعی کنید همه چیز عالی به نظر برسد زیرا ریزترین جزئیات به چشم مشتری جلب توجه می کند، پس فروشنده باهوش و زیرکی باشید.
استفاده از هشتگ های مناسب
استفاده از ۵ تا ۱۰ هشتگ در پستهایتان بدون هیچ گونه اسپمی می تواند بسیار جلب توجه کند. همیشه می توان با استفاده از جستجو در قسمت تگ ها، به دنبال هشتگ های خاص رفت و افرادی که از این هشتگ ها بازدید می کنند را پیدا کنید و همچنین تصاویری که در نتیجه ی این هشتگ ها بالا می آیند را مورد بررسی قرار دهید.