مقالات

طلا جواهرات بچه گانه

lazy زرآوا فروشگاه اینترنتی و گالری طلا و جواهرات زرآوا

هر پدر و مادری در طول عمر خود تلاش میکند تا بهترین را برای فرزند خود فراهم کند حال این امکانات میتواند لباس خوراک و خیلی موارد دیگری باشد. از جمله چیزهایی که پدر و مادر دوست دارند برای فرزندان خود خریداری کنند طلاهای لوکس و زیباست. در سال های اخیر، طلا و جواهر برای کودکان با طراحی های متنوعی، روبرو شده است.

موارد طلای بچه گانه

موارد طلای کودک  شامل گردنبند، گوشواره، النگو، دستبند و انگشتر می باشد که میتوانید در تمامی طلافروشی ها با طراحی های مختلفی که وجود دارد انتخاب دلخواه خود را داشته باشید.

۶ نکته ای که  باید در هنگام خرید طلای بچه گانه به آن توجه کنید:

طلا جواهرات بچه گانه 2 زرآوا فروشگاه اینترنتی و گالری طلا و جواهرات زرآوا

۱٫سن کودک

احتمال در دهان گذاشتن طلا توسط کودک در سنین پایین بسیار زیاد است پس در هنگام خرید طلا حتما به سن کودک خود توجه کنید که این خطرات او را تهدید نکند. خطراتی چون بیمار شدن به دلیل آلوده بود محصول و یا پریدن آن در گلویش برای او به وجود بیاید. این توصیه را جدی بگیرید که برای فرزند زیر ۴ سال خود از پلاک های خیلی کوچک و انگشتر استفاده نکنید.

۲. طلاهای قفل دار

 قفل گوشواره: بهترین گزینه برای خرید گوشواره کودک شما از مدل قفل های عصایی و اهرمی است زیرا محکم بوده و احتمال افتادن آن بسیار کمتر از مدل های دیگر مثل سوزنی است.

قفل دستبند و گردنبند: همیشه قبل از بستن دستبند و گردنبند برای کودک خود قفل آن چک کنید تا از سلامت آن مطمئن شوید چون گاها با زنگ زدن فنر بعضی از قفل ها از درون قفل خراب می شود و شاید شما متوجه این موضوع نشوید. همچنین کودکان هم ممکن است گرم بازی کودکانه خود شده و متوجه گم کردن طلای خود نشوند.

۳. وزن طلا

طلاهای کودکان معمولا وزن پایینی دارند. این نکته را بدانید که سبک وزن بودن طلا برای کودکان بهترین حالت است. مخصوصا این مسئله در مورد گوشواره کودک بسیار قابل توجه است. استفاده از طلا با وزن  سبک برای کودک راحتتر خواهد بود. حتی به این هم فکر کنید که در صورت گم کردن متضرر زیادی نخواهید شد.

  1. استفاده از طلاهای توپر

توجه به این نکته مهم است که زنجیر، النگو و دستبند کودک باید توپر باشدزیرا کودکان اگر بخواهند آن را بکشند نتوانند براحتی پاره کنند. دلیل خرید النگو و دستبند توپر هم این است که  اگر تو خالی باشد امکان شکسته شدن آن زیاد است و ممکن است به دست دلبندتان آسیب بزند.

۵. تمیز کردن طلای کودک

ضد عفونی کردن طلای کودک پس از خرید بسیار حائز اهمیت است زیرا ممکن است آلودگی برای او حساسیت پوستی ایجاد کند.

۶. انتخاب شکل مناسب:

خرید طلاهای با اشکال هندسی لبه تیز، اصلا برای استفاده کودکان به دلیل احتمال آسیب توصیه نمی شود.

پر فروش ترین طلای کودک

زیورآلات طلا برای نوزادان: از پلاک ‌های طلایی که با یک سنجاق به لباس نوزاد تازه بدنیا آمده وصل می شود و همچنین از زنجیر و گوشواره طلا هم برای نوزادانی که ۳ ماه بیشتر را دارند استفاده می شود.

زیورآلات طلا برای نونهالان: استفاده از طرح های کارتونی، پلاک های چشم نظر ، نیم ست های طلا، دستبند و النگو بیشتر استفاده می شود.