مقالات

بازار طلا و جواهر

lazy زرآوا فروشگاه اینترنتی و گالری طلا و جواهرات زرآوا

بازار طلا و جواهر تهران بازاری است قدیمی واقع در مرکز شهر تهران در منطقه ۱۲ شهری تهران است. این بازار در میان خیابان‌های مولوی در جنوب، مصطفی خمینی (سیروس سابق) در شرق، پانزده خرداد (بوذرجمهری سابق) در شمال و خیام در غرب قرار گرفته‌است. در تقاطع این خیابان‌ها میدان محمدیه، چهارراه مولوی و چهارراه سیروس قرار گرفته‌اند.

میدان پانزده خرداد در بیرون از محدودهٔ بازار طلا و جواهر و سبزه‌میدان در محدودهٔ این بازار قرار گرفته‌است. از گذرهای اصلی درون بازار می‌توان از گذر لوطی‌صالح نام برد.

بازار طلا و جواهر 2 زرآوا فروشگاه اینترنتی و گالری طلا و جواهرات زرآوا

بازار بزرگ تهران در دوران شاه تهماسب صفوی بنا شده است. بازار زرگرها هم بعد از دوران فتحعلی شاه به این بازار اضافه شد. این بازار بزرگ با داشتن چند پاساژ در داخل و جاور هم محیط بزرگی را برای خرید تشکیل می دهند.

زمانی که وارد بازار طلا و جواهر می شوید با یکسری اصطلاحات روبرو میشید که شاید در بیرون از این بازار نشنیده باشید اما این فرهنگی است که بین بازاریان رواج دارد. بازار بزرگ در روزهای عادی شاید پذیرای بالای ۳۰۰۰ نفر مشتری در روز است اما این رقم در ایام تعطیل و اعیاد بیشتر خواهد شد و تنها دلیل آن تفاوت قیمت و تنوع زیاد طرح های مختلف از طلاست که خرید را برای مشتریان بسیار راحت می کند. با هر سلیقه و با هر بودجه ای می توانید برای خرید طلای خود به این بازار بزرگ مراجعه کنید.

با وجود مترو کلیه رفت و آمد ها در تهران بسیار آسان شده است بطوری که بدون هیچ گونه معطلی در کوتاه ترین زمان به مکان مورد نظر خود می رسید. حال باید گفت که بازار طلا هم از این امکانات دور نبوده و با داشتن ایستگاه مترو مشتریانی چندبرابر پیدا کرده است.  

از جمله مزایای خرید از بازار بزرگ زرگرها خرید طلای نو و دست دوم و کم کارمزد است که میتوانید خریداری کرده یا بفروشید. گفتنی است که مغازه هایی با فروش طلای دست دوم و کم کارمزد خدماتی را به مشتریان خود ارائه می دهند. شما در این گونه مغازه های طلای پرداخت شده ای را خواهید دید که مثل طلای نو براق و درخشان هستند.

علاوه بر سراهای اصلی که مشتریان خود را دارد، بیشترین پاخور برای فروش مصنوعات طلایی در پاساژ فروردین، اردیبهشت و آیینه است. برای داشتن خریدی متفاوت بازار بزرگ طلا را به شما پیشنهاد میکنیم همه آن دسته از افرادی که به دنبال سنگ و جواهر هستند و هم آنهایی که به هدف خرید طلای معمولی به بازار می آیند. مطمعن باشید که با دست خالی بر نخواهید گشت. در این بازار انواع طلاهای رنگی از زرد گرفته تا سفید و دیگر رنگ ها به چشم می خورد. حتی شما میتوانید برای خرید طلای لوکس و برند از جمله ورساچه و سوئیس گلد با کارمزد پایین خریداری کنید.

بازار طلا و جواهر 1 زرآوا فروشگاه اینترنتی و گالری طلا و جواهرات زرآوا

مزایای خرید از بازر بزرگ طلا

  • امکان استفاده از حمل و نقل عمومی
  • داشتن ایستگاه مترو
  • تنوع محصولات
  • تنوع قیمت
  • خرید طلای دست دوم . کم کارمزد
  • خرید طلاهای برند و لوکس