مقالات

خرید طلا و جواهر در تهران

lazy زرآوا فروشگاه اینترنتی و گالری طلا و جواهرات زرآوا

خرید طلا و جواهر در تهران

۱: بازار اصلی تهران :
یکی از قدیمی ترین مراکز معتبر برای خرید و فروش طلا و جواهر در تهران بازار زرگرها است. از جمله مکانهای بازار زرگرهای تهران میتوان میدان سبزه میدان و زیر گذر طلافروشان را نام برد .
از این مکان مهم می توان برای خرید طلا و نه خرید جواهر اشاره کرد. در طراحی طلا خیلی باید دقت کرد به اینکه مشتریان شما که هستند.
اصولا به دلیل مرکزیت بازار به عنوان مرکز فروش طلا در پایتخت قیمتهایی پایین تری نسبت به دیگر طلا فروشی دارند .البته بسته به خرید اینکه طلا باشد یا جواهر فاکتور شما فرق خواهد داشت.

خرید طلا و جواهر در تهران1 زرآوا فروشگاه اینترنتی و گالری طلا و جواهرات زرآوا

۲ : مرکز شهر / خیابان کریمخان زند :
یکی از معتبرترین مراکز خرید و فروش طلا و جواهر در تهران خیابان کریمخان است. در این خیابان چندین مغازه های طلافروشی و همچنین مرکز خرید طلا و جواهر وجود دارد. طراحی خاصی از طرح های متنوع را در این مکان میتوانید پیدا کنید.
در مورد قیمت هم بدلیل نزدیکی کریم خان قیمتش چندان با بازر مرکزی تفاوتی ندارد. در این منطقه بیش از ۳۰۰ صنف فعال در حال کار می باشند و یکی از شناخته شده ترین مراکز خرید طلا و جواهر است.

۳ : ابتدای بلوار میرداماد و میدان مادر :
طلا فروشی و لباس عروس فروشی های میدان مادر زبانزد است. در اینجا گویی تمرکز کار بروی فروش جواهر است و این عمدتا بخاطر وجود قشری خاص است. این مکان برای خرید جواهراتی قیمتی و خاص و البته شیک مناسب است.

۴ : طلا و جواهر در غرب تهران
الف ) خیابان ستارخان : خیابانی حد فاصل بین فلکه دوم صادقیه و فلکه اول صادقیه که چندین مرکز خرید طلا و جواهر و البته سکه و طرافی را می توانید در آنجا بیابید .
به دلیل دوری این مرکز به بازار مرکزی طلای تهران عمدتا قیمتها بیشتر است.

ب ) خیابان ستارخان / چهار راه خسرو : مرکز خرید الماس غرب که تمام تمرکز مغازه ها بر روی جواهر است نه طلا اما یکی از مراکز شلوغ طلا به حساب می آید. هر چند که نمی توان آن را در حد میلاد نور دید اما به نسبت منطقه فراتر است.

ج) میدان صنعت / مرکز خرید میلاد نور : اگر مشکل پسند هستید بهتر است بگویم مرکز خرید نور را انتخاب کنید. مطمعنا این مرکز خرید لوکس با داشتن طلا و جواهری خاص زمان خرید دستان شما را خالی نخواهد گذاشت در مرکز خرید میلاد نور شاهد یک طبقه مختص طلا و جواهرخواهید بود که با طرح های خاص مشتریان خاص خود را دارد .

خرید طلا و جواهر در تهران2 زرآوا فروشگاه اینترنتی و گالری طلا و جواهرات زرآوا

۵ : طلا و جواهر در شرق تهران :
شاید در شرق تهران مراکز خرید طلا و جواهر زیادی را نداشته باشیم اما میتوان از جمله مراکز شناخته شده در شرق تهران به مرکز خرید سون سنتر در میدان هفت حوض اشاره کرد که مانند میلاد نور یک طبقه را به طلا و جواهر اختصاص داده است.
از دیگر مراکز خرید طلا فلکه اول و دوم تهرانپارس ، پاساژ پارسیان ، میدان هروی ، میدان ملت می باشد.