مقالات

مدل طلا جواهرات جدید

lazy زرآوا فروشگاه اینترنتی و گالری طلا و جواهرات زرآوا

مدل طلا جواهرات جدید

طلا و جواهرات مانند لباس شما هستند. این زیورآلات هرروز در حال تغییر و تحول و مدرن شدن می باشند لذا برای داشتن استایلی منحصر به فرد باید با جدیدترین مدل ها آشنا شوید.

طلا و جواهرات باید با تیپ شما ست باشند. یکی از اصول شیک بودن بانوان استفاده از طلا و جواهرات مناسب است. طلا و جواهرات قمیتی جلوه ای با اصالت و شیک به شما می دهند اما مدرن بودن و اصطلاحاً به روز بودن آن ها نیز اهمیت فراوانی دارد. شما نمی توانید از جواهرات دهه ۶۰ استفاده کنید و انتظار داشته باشید که شیک و مدرن به نظر برسید.

برای خرید طلا و جواهرات ابتدا باید سبک لباس پوشیدن خود را دانسته و متناسب با آن اقدام به خرید کنید. اگر فردی علاقه مند به تیپ اسپرت هستید نمی توانید از یک انگشتر پرنگین استفاده کنید و برعکس اگر تیپ های کلاسیک را می پسندید استفاده از یک چوکر چرمی مناسب استایل شما نیست.

در این مطلب در مورد جدیدترین مدل های طلا و جواهرات ۲۰۲۰ صحبت خواهیم کرد. اگر می خواهید روی مد باشید این مطلب را از دست ندهید.

  • گردنبند و زنجیرهای بزرگ

گردنبندهای بسیار بلندی که تا سر ناف می آیند و زنجیرهای درشت و بزرگ جلوه ای فانتزی به تیپ شما می دهند. تا قبل از معرفی مد ۲۰۲۰ استفاده از این نوع زیوآلات مخصوص مراسم خاص بود اما مد قابل پیش بینی نیست! شما امسال می توانید هرجا که دوست دارید از این نوع گردنبندها استفاده کنید.

بسیاری از بانوان عاشق جلب توجه هستند. طلاهای بزرگ می توانند این نیاز آن ها را برطرف کنند. ست کردن گردنبندهای بزرگ با لباس های غیر رسمی جلوه ی بیشتری به آن ها می دهد. شما می توانید از این گردنبندها به عنوان دستبند نیز استفاده کنید. چنددور آن را دور مچ خود بپیچید و به راحتی یک دستبند جدید خواهید داشت.

مدل طلا جواهرات جدید 2 زرآوا فروشگاه اینترنتی و گالری طلا و جواهرات زرآوا

  • طلا و جواهر رنگی

جواهرات های فَشن مدل هایی هستند که شما می توانید آن ها را با رنگ های متنوعی ست کنید و نگران همخوانی رنگ ها با یکدیگر نباشید. طلا و جواهرات رنگی هیچ وقت از مد نمی افتند. ممکن است تغییری در سبک و نوع طراحی آن ها بوجود آید اما هرگز منسوخ نمی شوند. در این نوع جواهرات رنگ هایی که هیچ ربطی به هم ندارند در کنار هم قرار داده می شوند.

  • مروارید

مروارید یکی از شیک ترین و کلاسیک ترین سنگ های قیمتی است. در گذشته فقط زنان میانسال ازاین سنگ زیبا استفاده می کردند اما امروزه در انواع طراحی ها مروارید به چشم می خورد. اگر علاقه مند به تیپ ساده هستید مروارید را فراموش نکنید.

  • چوکر

چوکر چند سالی است که خیلی پرطرفدار شده، انواع مختلف چرمی، گیپوری، پارچه ای و زنجیری با آویزهای کوچک و بزرگ مناسب هر سلیقه ای هستند.

  • گوشواره حلقه ای

گوشواره های حلقه ای بزرگ یکی از پرطرفدارترین سبک زیورآلات هستند. این نوع گوشواره ها به خصوص در بین جوانان بسیار محبوب می باشند. این مدل گوشواره در بسیاری از سرویس های طلا نیز به کار برده می شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *