مقالات

طلا و جواهر تایلندی

lazy زرآوا فروشگاه اینترنتی و گالری طلا و جواهرات زرآوا

طلا و جواهر تایلندی

تایلند یکی از زیباترین کشورها در قاره آسیا می باشد. این کشور جاذبه های گردشگری فراوانی دارد. تایلند همچنین بزگرترین صادرکننده جواهرات و سنگ های قیمتی در آسیا است. بانکوک یکی از مراکز جهانی تراشیدن سنگ های قیمتی در دنیا از شهرهای زیبا و جذاب تایلند است.

بزرگترین طلافروشی تایلند که واقع در شهر بانکوک است یاووارات نام دارد. طلافروشی های تایلند در مناطق چینی این کشور قرار دارند.

ویژگی طلا و جواهرات تایلندی

  1. ارزان قیمت هستند

به دلیل پایین بودن هزینه های کار در تایلند طلا و جواهرات تولید این کشور بسیار ارزان قیمت هستند. اجرت ساخت جواهرات در تایلند خیلی زیاد نیست به همین دلیل جواهرات آن نسبت به سایر مناطق قیمت کمتری دارند.

  1. رنگ آن ها بسیار زرد است

طلاهای تایلندی خیلی زرد هستند و این به دلیل درجه ی خلوص آن ها است. برخی این رنگ زرد را نمی پسندند اما برخی افراد از آن استقبال می کنند.

طلا و جواهر تایلندی 2 زرآوا فروشگاه اینترنتی و گالری طلا و جواهرات زرآوا

در صورت رفتن به تایلند از کجا طلا و جواهرات بخریم؟

همیشه امن ترین مکان ها برای خرید طلا و جواهرات فروشگاه های بزرگ هستند. در تایلند هم اینگونه است اما این قضیه در این کشور بیشتر از سایر کشورها اهمیت دارد چون کلاهبرداران زیادی در این زمینه وجود دارند. اگر به درخواست دوست یا راننده خود برای خرید طلا و جواهر به یک مغازه کوچک مراجعه کنید احتمال اینکه سر شما کلاه بگذارند بسیار زیاد است پس بهتر است با این کار جان و مال خود را به خطر نیندازید.

اگر به بانکوک رفتید می توانید از جاذبه های زیبا و شناخته شده ی آن دیدن کنید که یکی از آن ها بازدید از سنگ های قیمتی است. همانطور که گفته شد بانکوک صادر کننده سنگ های قیمتی می باشد. البته برای خرید این سنگ های قیمتی باید دانش کاملی داشته باشید و احتیاط کنید.

نمی توان به همه چیز بدبینانه نگاه کرد. اگر شما بتوانید سنگ قیمتی با کیفیتی بخرید فرصتی عالی به دست خواهید آورد. شما می توانید با معامله ی این سنگ های قیمتی سود خوبی کسب کنید.

بهترین سنگ های قیمتی که می توانید از تایلند بخرید یاقوت سبز یا جید، یاقوت سرخ و یاقوت کبود هستند. تایلندی ها در تراش و کیفیت الماس تجربه کمی دارند بنابراین باید در این زمینه بسیار با احتیاط رفتار کنید. بهتر است جواهرات و سنگ های قیمتی را از فروشگاه هایی خریداری کنید که نام آن ها در انجمن تاجران سنگ های قیمتی و جواهرات تایلند TGITA ثبت شده است و یا در فهرست Jewel Fest Club باشند.

تایلند نقره جات نیز تولید می کند و طبق مقررات این نقره جات به صورت نقره استرلینگ تولید می شوند تا رضایت مشتریان بین المللی را جلب کنند. در بلوار اصلی محله ی چینی ها یاووارات تعداد زیادی جواهر فروشی وجود دارد. طلا و جواهرات قیمت مناسبی داشته و این قیمت ها برحسب بات وزنی و کیفیت ساختی که برای آن قلم طلا لازم است تعیین می شوند.

با توجه به توضیحاتی که داده شد وقتی به تایلند می روید بهترین راه برای خرید جواهرات خرید از فروشگاه های معتبر است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *